Glömsk

Nog blir man lite less.. denhär veckan, som det har gått 4 dagar av, har jag glömt min plånbok 3 ggr för att den legat i träningsväskan. Det är nästan varje dag! Visserligen har jag inte kunnat slösa pengar och kaffe och diverse pärlbollar i skolan men jag kunde inte köpa gardinerna när jag tänkte och inte heller kunde jag köpa frimärken när jag var på stan. Idag kunde jag inte handla efter skolan till maten så jag var tvungen att först gå hem och sen åka och handla. Men tror ni inte att jag åkte ifrån plånboken ändå? Jag kom på det precis när jag gick in på Maxi.. bara att åka hem och hämta. Tur att jag tog bilen och inte gick eller cyklade för då hade jag grävt ett hål i asfalten och lagt mig där.
Men det har iaf varit fantastiskt väder! Vi har suttit ute på rasterna vi hade under dagens maraton-föreläsning. När jag kom hem strax efter 18 så var det 18 grader ute, mm :)


Påväg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0