Nya saker

Haha jag har lärt mig ngt nytt idag! Att kryddorna i butiken står i bokstavsordning! Det tog bara över 23 år att lära sig. Jag sökte basilika hur länge som helst å sen kommer Li och bara hittar det direkt. Jag utstötte ett "mäh"! Sen berättar hon den okända, smarta idén! Hoho :)

Sen har jag köpt ett tidningsställ som jag velat ha länge. Har ju ett cd-ställ av samma designer. Det har varit på rea sen innan sommaren och det fanns kvar när vi var på "komma hem" så jag slog till idag! Ordinare pris var 595:- men nu var det rea :) 


Så fin!


Cd-ställ som jag köpte innan sommaren


Kommentarer
Postat av: Kickolainen

Hoho, vad stolt jag blir! Bauti har köpt basilika :) Coolt tidningsställ!

2009-09-29 @ 22:01:31
Postat av: A

Ha ha...visst är det toppen att man alltid då och då får lära sig nya saker. De blir man aldrig för gammal för..Kramiz

2009-09-29 @ 22:09:12
Postat av: Catti

Ja och då och då är det viktiga saker man får lära sig, som idag :) Hihi.

Ja nu finns det basilika! Så kanske köttfärsåsen blir lika god som hos dig Kicko ;)

Puss och kram!

2009-09-29 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0