Massa rast men ingen ro

Får som ingen ro här i hemmet.. det ska komma folk och besikta ventilationen. Men man vet inte när dom kommer.. fick ett papper i brevlådan förra veckan, antingen skulle dom komma idag, eller på tisag, eller onsdag, torsdag.. eller på fredag. Lite obehagligt. Törs jag gå på toa? Törs jag duscha, tänk om dom kommer just då? Jag kan inte stöka ner och jobbigt om jag ligger och sover när dom kommer.. hoff. Men imorgon ska jag till skolan och plugga iaf så hoppas att dom har varit medan jag är där.

Min tv har jag tagit tag i också nu när det blivit måndag. Jag har frågat en granne och mailat min bovärd. Jag ska inte behöva nån boxer (skönt det) så jag har ringt runt och blivit hänvisad vidare och nu har jag felanmält den. Killen skulle kontakta nå tekniker så dom ringer väl. Hoppas dom ringer idag så jag kan se CSI och Roast på Berns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0