Tv!

Catrin har alla kanaler! Hurra Hurra HURRA! Jag har kollat CSI och Roast på Berns. Trevligt att kolla det samtidigt som alla andra och inte en dag senare via datorn, svenska program alltså, CSI har varit ett minne blott.
Teknikern ringde upp mig och visste direkt vad det var för fel.. -"Har du flyttat eller köpt ny tv?" sen sa han att den sökt kanaler på det digitala nätet och att jag bara behövde ändra till analog sökning och göra om kanalsökningen! Fantastiskt :)

Bion igår var riktigt bra, flickan som lekte med elden. Vi käkade naturgodis och cola.. upplevelsen var total :) Jag gillar nästan denna film bättre än förra.. men jag gillade de två sista böckerna bättre än första också. Nu ser jag framemot sista filmen!

Spinningmåndag idag, riktigt skönt pass! Kändes som att jag hade orkat cykla upp till Kiruna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0