Bajskorvs boogie

Hahaha ja det sa Kicki när vi losade mot prinsessorna i Mario Party tidigare idag! :D

Har haft en supermysig och rolig helg, som vanligt när vi ses :)
Tacos (med efterföljande taco-koma), Idol och skratt under fredagen. Jag, Kicki, Mattias och Simon. Det var roligt och vi kollade seriöst på film (Red eye som gick på tv, den var svinbra.. hoppas det kommer en tvåa.. inte) hihi.
Lördagen gick vi lite på stan och trängdes med folk, hojj så mkt människor! 2 par nya skor, ett partylinne och en tröja köpte jag. Sen var vi bjudna till inflyttningsfest under kvällen. Det var jättetrevligt och vilken fantastisk lägenhet. Svinmkt folk var det där och god mat fanns att ta :) Blev inte krogen utan vi drack våra cider och umgicks innan vi sen åkte hem igen.
Söndagen har varit lugn och skön. Vi har dragit några omgångar Mario Party och en gång vann fan prinsessorna, inte okej ;P Har också ätit Kickis fruktansvärt goda köttfärssås och idag kollade jag hur hon kryddade för jag ska göra likadant! :)
Nu är jag hemma i Borås igen. Ska kolla lite tv eller kanske en film innan jag hoppar i säng.
Tack Kicko och Matty för ihelg!
Puss hej!

                         
                                                        Kicking princess-ass!

                          
                  Smakade en ny cider. Jättegod om man gillar smultron och det gör jag :)
                                                      Ett par av de nya skorna


                         
                                              Söndag i väntan på spårvagnen

                        
                                                                   Lördag


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vilken fin bild på dig

2009-09-29 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0