9/9-09

Hoho vi kollade tiden 09:09 imorse också. 9/9-09 09:09.. spookey. Fast allt var som vanligt, vår föreläsare babblade på och vi gäspade i bänkarna (det var ju så tidigt). Jag har namnsdag idag också uppmärksammade Kicki mig på, hihi. Tack, jag hade inte kommit ihåg det själv ;)

Kollade nyss "Roast på Berns" via nätet, som gick i måndags, den var svinkul. Jag gillar verkligen Betnér (som jag och Lotta förövrigt såg live förra året), André Wikström och Björn Gustavsson, som lätt var bäst :) Så jag har nästan löst detta med tv, jag kan ju kolla det mesta via nätet, lite senare än alla andra dock men ändå.
Haha, nej vem försöker jag lura.. jag måste köpa en snart. Nu ska jag till Angelica och kolla Idol, hoho stackars henne, vi får dras med varandra jämt ;) Till skolan, i skolan, hem från skolan, idag har vi tränat spinning ihop och dessutom så kommer jag hem till henne och kollar tv! Puss och hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0