Måndag

Gratisbiljetter till mäklarmässan fick vi! Men dom släpptes klockan 10.00 först.. det stod kl.9, att dom skulle släppas kl.10.. så jag var vaken över 1,5h i onödan igår.
Skolan och plugg har det varit idag, och spinningmåndag. Men inte så roligt ändå.. jag gillar inte när folk jag egentligen inte känner påverkar hur jag mår..


Mina inflyttningspresenter :) Lite vin, en ny handduk till gymmet. En hantverkarbok för tjejer, som inte är med på bilden. Den fick jag nog efter våran tavelhängarkväll vi hade här tror jag :P En falukorvsring (som är i kylen). Och en ketchup-pump, haha :D Catrin ♥ ketchup

Kommentarer
Postat av: Kicki

Låt det inte påverka dig Bautivännen! Du är så fin! Saknar dig, vi får prata snart. Puss puss!

2009-10-20 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0