Lördag

Det var svensexa på stepen idag, hoho. En stackars kille bland 39 tjejer och hans kompisar filmade. Tajta gråa långkalsongsliknande byxor hade dom satt på honom också :D Hihi.

Kollade Idol igår och vad är det för fel på det programmet? Vad är detta koncept med att sjunga igen och rösta igen? Fan vad less jag blir och 2 timmar håller det på. Nog för att jag gillar Idol men 1,5h räckte gott och sen åkte någon ut, utan omsjungning. Man vill väl inte höra dom sämsta igen?

Åt faijtas hos Angelica igår också, mm så gott! Sen gjorde hon supergoda smooties! Jag har också köpt ingredienser, vi fick smaka svingoda på Ica Maxi, så jag ska prova göra här nån dag.
 
Nu ska jag äta lunch och sen plugga lite tänkte jag. Puss hej!

Note to self: Laga ingen mat som man måste ha ketchup till för den är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0