Ingen bra dag

Jag har varit sjukt trött åså har jag fryst hela dan.. jag brukar sällan frysa här i Borås. Inte förkylningstrött eller kall bara allmänt. Hade svårt att koncentrera mig och lyssna ordentligt på föreläsningen också.
Vilade en timme ungefär när jag kom hem och hade precis vaknat och kände mig ännu tröttare och jävligare, sådär som man brukar känna när man vaknat efter en tupplur, när mamma ringer.
-"Har du läst Aftonbladet än?"
-"Nej"
-"Mansons konsert är inställd"
-".........."

Jag ville bara gå sönder. Ticnet.se bekräftade och nu på kvällen fick jag ett mail om det också.
Efter ett tag sa mamma:
-"Har det hänt ngt, du är så tyst"

Vad ska man svara, min favoritartist, som jag såg senast för 6 år sen, en kommande konsert som jag tänkt på varje dag, som vi hade jättebra platser till eftersom jag bokat 3 min efter biljettsläpp, som vi skulle åka och kolla på om 1 månad... har ställt in. Det är svårt att beskriva hur det känns.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men gumman! Vad tråkigt :( Tänker på dig! Stora stora kramar

2009-10-05 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0