Fint i själen

Inge "lycka till", "kör hårt" "dethär fixar du" m.m... näänä meen såå att.. jaa.. hm. Men det gick väl bra idag. Lite för lite tid, eller för många uppg till den tiden vi hade. Men det gick nog bra, hoppas jag.

Skönt att den är över nu, efteråt gick vi och firade med kina-lunch buffé, fi fan så gott! Sen gick vi till hemmet och spelade kort i x antal timmar! Så fantastiskt kul och avslappnade :) Å jag vann allt vi spelade typ. Plump, Chicago, hjärter 7 spelade vi 2 ggr, president körde vi svinmånga ggr sen lite utslagspoker. Jag förlorade hjärter 7 en gång och i utslagspokern. Men resten var bara vinst, vinst jiiho! Fast jag vet varför, tur i spel otur i kärlek. Det är väl så det är. Vi har en spelbok eftersom vi spelar så mkt och jag har faktiskt vunnit flest gånger. Både i plump och chigaco.

Skönt att bara vara hemma nu, fast det är rätt sent iaf. Jag ska se tv! Nytt avsnitt av Family Guy på sexan sen the Mentalist. Ooo så härligt, inte behöva plugga! Dammsugat (som Lotta säger) har jag gjort också. Det känns så bra i själen efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0