Hej bloggen!

Det spöregnar ute, huua. Å jag hade ont i halsen när jag vaknade. Inte bra. Det blev fort kallt här, ena dagen var det ganska varmt och andra dagen var det nollgradigt när jag vaknade. Jag ska inte bli förkyld. Jag hade mössa och vantar när jag var ute tidigare idag, och paraply förstås.  

Vi  såg en bra film hos mig igår, "Apocalypto". Spännande och bra gjord var den. Roligt att det är Mel Gibson som har gjort den, varför vet jag inte men det är lite lustigt :) 
Innan det åt vi svingoda varma mackor och kollade på Idol. Fantastiskt bra att Nicklas gick vidare! Hoho.
Nu ska jag gå ut och möta Angelica och Alborz vid bilen så ska vi åka ut på tur :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0