Borta hela dagen

Hemma nu.. varit borta sen 08.10 imorse. Plugg, plugg med mellanpauser. Te.x för Idol. Tråkigt att Nicklas åkte ut.
Igår var vi och badade iaf :) Åkte rutschkana och tävlade. Två förlorade och två vann, olika varje gång, te.x tvåan och fyran med bäst/sämst tider. Så man var tvungen att köra taktiskt mest mest tur skulle jag säga :P Jag förlorade tre tävlingar av tre. Jag lyckades alltid komma på fel tid.
Straff 1, bada i kallbassängen, iskallt vatten.
Straff 2, hoppa från den högsta trampolinen, inte så hög men ändå.
Straff 3, tävlingen som jag verkligen ville vinna. Massage i några minuter. Men nää jag fick massera istället.

Idag har vi varit hundvakt åt Buster. Som samlade minuspoäng hos mig, som vanligt :P Vi var inte ens hemma hos mig med ändå lyckas han hitta någon av mina saker att bita sönder!! Idag fick han tag på min sadelvärmare till cykeln! Min bästa vän under kalla höstmorgnar. Bye Bye till den.

Imorgon ska jag ta sovmorgon, till 10 iaf. Så himla trött just nu! Ingen träning heller. Har bytt min stav i armen imorse och har lite ont och öm nu. Förband och blåmärken. Man kan gå och träna med det känns inte så bra i armen.


Han ser ju snäll ut men skenet bedrar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0