Catrin är en fattigjon

Jag är hemma och äter karra, hoho! Jag har inte ätit godis på svinlänge eftersom jag varit fattig så länge! Ihelgen bakade jag kladkaka men det stillar som inte suget efter färgämnen, gelatin och diverse E-produkter! Mmm.

Det är lite som en sport att vara fattig men nu börjar det bli tråkigt och det är fortfarande 10 dagar kvar tills den 25! Fast tack och lov är den 25:te på en söndag så det kommer pengar på fredagen, så 8 dagar kvar! Fyyyy. Å jag ska anordna fest hos mig nu på lördag med! Dålig tajming :P 
Men det kom en 50:- check från Ica igår iaf, kunde inte komma mera lägligt än nu, tack tack! (Dammsugaren som bidrog där antar jag)

Nu ska jag diska och sen laga mat. Till klockan åtta kommer Angelica och hennes syster förbi å då ska vi kolla "mammas pojkar" på fyran! Inte trean som jag skrev sist. Jag drog lite egna slutsatser eftersom det är ett sånt IQ-befriande program, haha :)

So long! ♥


NamNam!


Kommentarer
Postat av: anton (emils farsa)

om du hade bott i fattigjonen i lönneberga... hade du velat va kommandoran då?? då hade du fått första tjing på allt, som karrat, julematen och di stöppade körvera.

det kan bli ditt nya nick.. "kommandoran".. hyffsat sexigt!1

stölleprov 4 pres

2009-10-15 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0