Kvalitétslördag

Sverige förlorade mot Danmark.. 0-1.. fy fasen. Lär inte bli ngt VM nu. Tråkigt.
 
Jag är allena här i Borran och har kvalitétstid. Har pluggat och läst skatterätt några timmar under eftermiddagen.
Vilade ett tag också och ställde min wake-up light men när jag vaknade ville jag inte alls kliva upp och var svintrött.. och man ska ju lyssna på kroppen så jag sov lite till :D
Har lagat och ätit Nikkaluoktasoppa och knäckemacka sen har jag bakat kladdkaka. Jag slösade så mkt penkis på Ikea att jag inte har så många tior att slösa per dag räknat och jag ska inte tjuva från sparkontot så jag måste tänka ekonomiskt och idag har jag bakat kladdkaka istället för att köpa karra :)


Nu ska jag kolla film och smaka kakan. Imorgon är det söndags-sovmorgon.. ingen väckarklocka! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0