Dålig förlorare

Varför är jag en sån dålig förlorare? Jag försöker att inte vara det men det går som inte att kontrollera. Speciellt när det handlar om spel med prestation t.ex. biljard, dart, bowling och värst av allt minigolf. Jag spelar inte ens minigolf mer för jag är så jävla dålig och tappar koncentrationen direkt och då går det ännu sämre och jag kommer sist (om jag inte hunnit kasta klubban åt helvete eller hoppat av mitt i spelet).

Idag har vi spelat dart och jag förlorade varje gång! Första och andra gången var inte så farligt men när det fortsatte att gå dåligt så tappade jag humöret. Suck. Bitter är kanske ett bättre ord för idag, fast det inte så farligt. Dom var inte så tävlingsinriktade och vi körde mest men det är ändå tråkigt att losa, fast det tycker väl alla. Men hade någon varit riktigt tävlingsinriktad och tagit det på blodigt allvar hade jag hakat på direkt. Men det var en mysig kväll ändå och innan var jag hos Angelica och fick jättegod soppa som Alborz lagade :)

Nu ska jag sova, imorgon blir det en sväng till Ikea :) Puss hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0