20 min rast

Rast har vi nu. Strukturerat pluggande.. Är hemma hos mig. Går väl sådär..

Angelica till Catrin:
A: "Bla, bla bla...bla bla.. Hallå, är det nån där?
Jag satt som en död och lyssnade inte alls.. tänkte inget heller.

Catrin till Angelica:
C: "Fan jag har redan glömt, jag får inte in dethär"
A: "Ja det är ju redan fullt därinne"
Jag pratade om kapitalvinst/förlust och användningen av genomsnittsmetoden vid försäljning av aktier.

Catrin till Angelica:
C:"Jag har nog siffror-dyslexi, jag kastar om alla siffror jämt"
A: "Jag har nollor-dyslexi"

Kommentarer
Postat av: Angelica

Citat!! Det älskar jag. Få med mer sånt i bloggen! Hihi och bilder för Lee. :P

Sov gott snyggo.



2009-10-24 @ 22:50:50
Postat av: Catti

Ja jag med! Varför gör jag inte det, jag ska börja komma ihåg allt roligt. På onsdag :D

Haha ja å massa bilder så Lee har ngt att göra på min blogg ;) Natti natt babe

2009-10-24 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0