Tvättis

Har suttit dom senaste timmarna nu och försökt lura på en step-plats ikväll men det verkar vara svårt. Måste alla som bokat sig gå.. jag och Lotta får åka dit lite tidigare och sno åt oss en obokbar plats för sånna finns det också, 4 st. Annars vore det första gången i min Friskis karriär som jag inte fått gå på det passet jag velat och tänkt gå på.

Har tvättstuga nu med, det fanns ledigt 12-17 så jag fick också härligt lång sovmorgon :) Kunde börja tvätta lite tidigare och snart är jag klar.
Å så många timmar man hade hunnit plugga mellan maskinerna men det har inte blivit så många sidor... jag har istället bl.a. vikt och hängt in alla mina rena kläder i skåpen och lådorna.. och det säger en del om att man hellre gör dom tråkigaste (men ack så viktiga) av saker istället för att plugga. Men jag har läst ett kapitel iaf.. töntigt kanske ni tänker, men det var ett långt kapitel! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0