Ruskhöst

Förkylningssymptom! Neejjjö. Jag vill inte! Det är väl eg bara en tidsfråga, vem kan undkomma den obligatoriska höstförkylningen?
Jag har varit svinnoga med mössa och vantar och att inte bli kall. Jag har bytt kläder och sockar när jag kommit in om det varit blött eller regnat ute. Som en överambitiös nörd är jag. Men jag vill inte bli förkyld! För jag blir inte jättesjuk, sängliggande med feber och sen är det över. Jag blir sådär smygförkyld.. för sjuk för att träna men ändå för pigg för att vara sängliggandes men ändå ont i halsen, lock i öronen, täppt i näsan och trött.. å det kan hålla på i flera veckor :O Blää.
Men jag ska hålla mig frisk! Jag ska dricka vitlök i varmt vatten, nu ska jag göra det. Å sen ska jag laga ugnspannkaka :D Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0