Mkt skoj

Det är ju för fasiken 27 november! Om mindre än en månad åker jag hem! Ojojoj. Man har mest lallat på här, längtat emellanåt, kännt att det gått rätt lång tid sen man träffade sina kära. Å nu är det bara 25 dagar kvar, wiie :) 

Känns som att december kommer gå fort. Vi har mkt på schemat. Mkt plugg men samtidigt mkt skoj. Jul på Liseberg, Geisha (haha), Ullared, köpa julklappar, lilla julafton. Sen har vi 2 tentor också så det blir att börja tentaplugga alldeles snart.

Idag blir det också en (liten) tripp till Ullared. Lottas kompis från Målilla är här och hon har sin bejja med sig så därför ska vi inte vara där så länge. Så mysigt att träffa en liten bebis!

Å imorgon blir det bio, "Luftslottet som sprängdes" Ooo! Jag har hört att det ska vara den bästa filmen och det tvekar jag inte på. Det är nog den bästa boken med!

So long! ♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Lova att höra av dig när du är i Göteborg!! Jag vill för övrigt också åka till Ullared. Fusk! Puss

2009-11-27 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0