Misär

Nu har mina vänner gått hem. Vi har ingen skola imorgon så alla har sovmorgon, utom jag som har bokat tvättstugan kl.7 hoff. Jag tror att jag ska gå ner och kolla om det finns ledig mellan 12-17 istället. Jag ska ju inte göra ngt speciellt ändå förrän på kvällen. Hoppas det är ledigt!

Kladdkaka såg jag fram emot idag med, efter tacosen. Frödinges goda frysta kladdkaka men då lurade Li oss att vi skulle baka själva för att det blir godare. Okdå sa vi (jag och Angelica) så dom bakade hemma. Å det är inte det att det eg inte är gott för Jerry bakar svingod kladdkaka men på senare tid har dom börjat exprimentera med diverse ingredienser. Förra gången fick vi med chili och apelsin, inte gott. Chili ska man fan inte blanda med söta saker. Å idag, då fick vi med lime! Fi fan, inte gott heller. Fast det tyckte dom? Jag har även hört rykten om lakrits och After Eight! Sluta messa med kladdkakan säger jag! Nästa gång ska jag se till att backa upp med en frödingekaka :)
Men i det stora hela har det varit en mysig, god kväll, som alltid när vi umgås :)

Kommentarer
Postat av: A

Jag håller fullständigt med dig kladdkaka ska var kladdkaka utan extra tjosan hejsan...

2009-11-05 @ 18:38:24
Postat av: Lotta

jag vet att vi har pratat om den när kladdkakan idag men jag tänkte att det var värt att ta upp det en gång till...

jag gillar kladdkaka och kan tänka mig olika smaker men nu har det gått för långt! nästa gång det kommer ännu ett experiment kommer jag också äta frödinge!

2009-11-06 @ 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0