Jul i mitt hus :)

Voi herra, man blir helt slut av att vara därute på Gekås och bråka med folk. Det var sjukt mkt av dom, överallt. 1000 kr fattigare men mkt fint fick jag med mig hem :)

Tänkte köpa julsaker för att få lite julkänsla hemma men så ångrade jag mig när vi var där
(snål-studenten var i farten) 
-"Vem behöver julsaker eg?"
-"Mamma har ju julpyntat i Kiruna sen"

-"Fan vad dyrt för lite ljus"

Men så hittade jag en söt tomte och sen var det kört. Nu har jag en sjuljustake, adventsljusstake, tomtar och t.o.m en bordslöpare med julmotiv :) Det är mysigt att ha det lite juligt, kommer vara nästan hela december i Borås. 

 
Köpte lite mossa och dekoration                               Tadaa!


Iiih :)


Fick ingen bättre bild på min sjuljusstake :)

  
Tressemmé shampoo + balsam 900 ml för 69 kr! Galet billigt. En orkidé med kruka OCH Family Guy!

+ massa annat strunt. Deo, disktrasor m,m.
Helt klart en kanondag för shopping :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh så fint! :) Hur mycket kostar en säsong family guy därborta?? Jag har abstinens, och har bara första säsongen fortfarande! Puss

2009-11-28 @ 08:51:27
Postat av: rob

alltså inte luktar de ju studenntekonomii av den där lös-shoppningen!1 :P

2009-11-28 @ 09:20:33
Postat av: Catti

Tack Kicki :) En säsong kostar 199 :) Jag har säsong 3 och 4 som du kan få låna och kolla :D



Nä det gör det ju inte.. men det är ju i början av månaden nu, jag kanske får ångra det sen :P

2009-11-28 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0