I min tv

Nångång ska jag bo i hus och jag längtar lite dit emellanåt, speciellt när grannarna lever om så det hörs in till mig. Det är någon av dem som har en redig bas i sin stereo. Det var inget jag hörde när jag kollade tv men sen när jag stängde av för att läsa lite "Fastighetsindelning och markanvändning" så var det grymt störande när basen kändes i väggarna. Men det fick gå ändå och nu har jag läst ett kapitel så nu ska jag laga mat :)

Å på tal om mat så lagar Per Moberg mat i min tv nu, haha, han är helt vild. Svär och daskar kött i bänken och har på sig shorts och träskor.. Hahaha fantastiskt!

Å på tal om tv så är det premiär för Paradise Hotel ikväll, hoho!
Bråk, ljug, kärleksdrama, pakter.. bring it on :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0