Halloween

Halloweenfesten var rolig igår! Rätt mkt folk, häftigt, snyggt inrett och goda läskiga bakverk. 



Entrén


Jag körde på two-face dead/glamour kombination. Eller glamour-Catrin och Catrin som Ludvig sa :O








Li var vampyr med egensydd klänning


Li och Ludvig


Jerry körde leatherface :)


Singstar drog dom fram sen. Återigen synd att jag inte kan styla med att vara svinduktig och sätta alla toner :) Inget med att "det är juuu kuuul om man inte kan" Nä, bäst ska man vara annars får det vara för min del, när det gäller singstar. :)

Kommentarer
Postat av: A

Usch..du såg riktigt läskig ut..i alla fall på den ena halvan :) Idén var rätt cool. Ha de bra! Kram

2009-11-01 @ 18:06:33
Postat av: Challe

Böhhh!

Vad fina ni var:) Måste säga att entrén var väldigt snygg. Vad är det Ludwig har på sig? haha



Syns imon! Dax att ta nya tag nu efter tentan!

Puss o pisk

2009-11-01 @ 20:23:55
Postat av: Kicki

Cool utklädnad! Och en eloge för att du verkligen verkar ha ansträngt dig :)Puss

2009-11-02 @ 08:55:45
Postat av: Catti

Tack så mkt alla :) Jag hade t.o.m 2 olika skor på mig. Ena sidan med klack och andra sidan utan, hiih :)

2009-11-02 @ 16:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0