God natt

Vilken mysdag. Ben & Jerry glass blev det t.o.m. En gång per termin kan man lyxa med den glassen utan att få dåligt samvete för att den är tokdyr. Jag var lite orutinerad dock för jag drack vitlök i vatten innan (för att undvika förkylning, jag hade ont i halsen när jag vaknade) sen så smakade glassen inte lika gott som den brukar :O

Jag är dötrött, så har borstat tänderna nyss. Hade velat ligga i sängen och börjat läsa nån bra bok men då får man ångest att jag inte läser kurslitteratur när jag ändå läser. Hm.
Ska gå och lägga mig nu iaf :) Imorgon är det dags att börja tentaplugga till fastighetsrätten. Å föreläsning mellan 13-16.

Puss och god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0