Första advent

Första advent idag, det kan man inte tro när man tittar ut. Uppehåll från regnet men inte en tillstymmelse till snö eller minusgrader.
Jag har firat med 75 min spinning :) Ett "Tour the hits"-pass med en låt från varje år mellan 1984-2009 :)

Å snart ska jag fira med att tända min adventsljusstake, äta fiskgratäng och kolla Family Guy. Ruskigt trevlig söndag :)
Å säger man inte sjuljus? ;P Om den ljusstaken man har i fönstret? Det gör dom inte här tydligen. Dom säger adventsljusstake, men det är ju den som man tänder ett ljus i varje advent, eller hur? ;)

Bion igår var jättebra, 2,5h gick i väldig fart tyckte jag. Riktigt spännande :)

Å en sak till, jag bor svinnära en strippklubb! Max 300 m från mig :O Helt galet. Jag fick lokal guidening dit igår (till utanför alltså) :) 
Vi funderar om vi ska gå dit eller inte :D


Borås


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag funderade också över det där, sjuljus! Jag har aldrig hört någon säga så, och då är jag ändå också från Kirko ;P Puss!

2009-11-29 @ 16:48:56
Postat av: Catti

Haha det kanske bara är i min familj vi säger så :D

2009-11-29 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0