Voivoi

Idag är det effektivtorsdag. Nu är klockan två och jag har gjort massa ärenden jag skjutit på (sånt är man så bra på) bl.a så har jag ringt till Friskis och bett om att få frysa mitt träningskort över sommaren men det lät ganska omöjligt.. hon skulle höra av sig. Hoppas jag får det.. Känns onödigt att betala hela sommaren när jag ändå inte kommer vara här och det är nog inte så att dom har brist på medlemmar så mkt folk som det alltid är där! Så mina hundralappar gör nog ingen skillnad förutom för mig så jag hoppas att jag får det. Det är lite samma känsla som när jag sa upp mig från facket och hade 3 månaders uppsägningstid! Haha, jag trodde att jag skulle trilla av pinnen när jag hörde det. 3 månaders uppsägningstid?! Varför då?! Det är ju inte så att dom behöver hitta en ny medlem i mitt ställe? På lägenheter kan jag förstå men på ett medlemskap i ett fackförbund.. ja jag säger då det.

Bion igår var förresten hur bra som helst! Jag gillar verkligen Tom Hanks :)
Sen har jag bokat träning till ikväll, nu orkar jag inte vara sjuk nåmer. Har lite hosta kvar men ska prova träna lite lätt iaf. Man känner sig som en soffpotti när man inte tränat på ett tag.
Nu ska jag plugga lönsamhetsanalys och finansiering! 17.30 blir det step sen, yeei!

Kommentarer
Postat av: Anita

Kul o höra att filmen var bra.. ska också gå på den när den nu behagar å dyka upp här i norrr...

2009-05-15 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0