Mycket att göra

Tar det lite lugnt framför datorn innan jag börjar stöka igen. Har varit i skolan hela dan och nu impulsbokade jag tvättstugan! Tar vilodag från träningen och tänkte börja smygstäda lite idag istället, dammtorka ovanpå skåp och kanske putsa fönstrena.
Det är inte alls länge kvar till nåt! Eller jo till jul men inte till skolslutet och utflytten och det är hur mkt saker som helst att göra känns det som:

1. Lönsamhets tentan
2. Hemtenta i samhällsekonomi
3. Packa ihop
4. Flyttstäda


Igår var jag på boskola inför min nya lgh! Det var intressant och mkt bra information. Sen fick vi fika (eller ja..kaffe, te eller såndär god choklad från maskin som dom har på Synsam) och 2 biobiljetter, finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0