Redo för sängen

Snart sovdags, lite tidigare för en gångs skull. Men man hittar jämt på massa roliga saker innan sängen, allt är roligare än att sova, förutom på morgonen när klockan ringer.
Datoruppg gick bra idag, vi fick jobba med excel (som jag inte har använt sen datorkunskapen för typ 6 år sen). Där fick vi göra diverse budgets (en budget, flera budgetar?), vi fick räkna och hålla på men det var kul. Se hur enkelt svåra saker kan bli i excel :D 
Imorgon har jag klipp- och färgtid! Jag bokade idag, hur underbart som helst! I Kiruna hade de sagt:
-"Nja.. jag har en morgontid den 30 juni.. eller vänta det var bara en klipptid, i slutet av juli som det ser ut nu"
Aaaaaa jävla klipptidsväntan i Kiruna. Men i Borås får man tid dagen efter :)
27 dagar kvar till Grekland!
Natti natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0