Äsch

Skönt med onsdag kväll. Ska bara vara hemma hela kvällen och ha sovmorgon imorgon! Hade mellantentan idag och den gick nog åt skogen!
-"Den är jättelätt, 15 frågor med svarsalternativ" sa våran lärare, "alla kommer klara". Haha sure bacon! Vilket skitsnack..
Svårt att gissa rätt på 10 av 15 frågor. Eller kvalificerade gissningar som jag har sagt. Skönt att stämningen var densamma i hela klassen efteråt.
Nu går tiden snabbt med, 6 maj redan, men massa kul är det kvar innan jag styr kosan mot norr och Kiruna.
Jag har idag reserverat biljetter till "Änglar och Demoner", vi blev massa folk, 7 st :) Sen ska vi till Liseberg en dag, hoppas att hinna träffa Kicko innan slutet, dubbel-kalas om 2 veckor sen imorgon är det föreläsning om kost och motion på Friskis som jag anmält mig till. Ska bli kul :)
Nu ska jag styra med lite saker innan jag tar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0