Om Liseberg

Liseberg var svinkul! Tack Angelica för entrébiljetterna och biljetter till spökhuset! (Hon jobbar på Liseberg, hihi)
Vi var där i 9h och röjde. Det var inte så mkt folk heller och kötiden var bara ca 5-10 min på de största attraktionerna under förmiddagen. Solen lyste och värmde och vi åkte allt vi hann :) Det mesta 2 ggr t.o.m.
Vi gick i spökhuset och det var kul faktiskt, jättebra gjort och jag blev rädd flertalet gånger. Mest av spökena som skräms och tittar fram lite överallt.
Jag fick även min Ben och Jerry glass för dom har ett Ben och Jerry GLASSCAFÉ på Liseberg! Vilken lycka!
Vi åt glass och jag passade på att provsmaka smaker man inte törs köpa i affären eftersom man vill ha en smak man vet att man tycker om när man väl kostar på sig en B&J :) 

 
Kärlek i bägare. Fossil fuel, Carmel chew chew och Cookie Dough :)


Angelica och jag åker Sagoslottet


Det blev trångt i Parisehjulet


Kärlekspar nr 1. Lotta tvingade Rikard att vinna gosedjur till henne :)

Å vad mycket fjortisar det fanns där på nöjesfältet, hur mkt som helst och jättesmå och något som flertalet av dessa fjortisar bar var en Addidas-jacka, och många av dom var rosa.. en sån som jag ville ha.. jag tror inte att jag vill ha en sån mera :(
Vi åt inga åksjuketabletter men det gick bra ändå. Jag var lite trött i huvudet men inte yr eller illamående, perfekt :)
Ludvig förklarade att det beror på att mindre barn inte har färdigutvecklat innerörat vilket medför att dom inte blir åksjuka eller känner av karuseller på samma sätt som vuxna.

Sen när vi kom tillbaka till Borås beställde vi kebab och kollade på Eurovisionen. Synd att det gick så dåligt för Sverige och jag hejade på Norge :) Och vilken kebab jag beställde, helt galet god. Kicki, den var i klass med Guldhedens kebab!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blir nästan lite avis på dig nu! : / Hihi.. Förresten. Gissa vem som är ledig H E L A festivalen???!!! Hoho.. Lyckligast.. Tss..

2009-05-18 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0