Liseberg imorgon!

Har precis ätit pasta carbonara framför tv:n och efter träning. Har varit på skivstång idag, det var gött :)
Nu har jag hela kvällen framför mig och jag funderar vad jag ska hitta på. Kan inte göra alltför stora utsvägningar dock eftersom vi ska upp tidigt imorgon och åka till LISEBERG!! Wohoo! Åka karuseller hela dan! Li pratar om att vi ska ta åksjuke-tabletter och varför inte, om det kan hjälpa :) Efter några åk så brukar det kännas i skallen och det var senast jag var på nöjesfält! Nu är jag ju ännu äldre så vi får väl se hur det går :D

Å jag fick inte frysa mitt träningskort på Friskis :( Dom tillämpar inte sådant, när man åker hem och sommarjobbar. Fy och blä!

Sen har jag varit sugen på Ben och Jerry glass i flera veckor! Har nog ätit det en gång sen jul tror jag... men det är bara för att det är lyxvara :) Gott med Ben och Jerry och film nu! Då kommer automatiskt några tankar upp:
1. Tänka på Grekland..
2. Komma fram till att det redan är försent! Haha.
Vi får se vad det blir :)


Kärlek i burk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0