Hurra!

Haha! Jag klarade mellantentan i samhällsekonomin! Vilken lycka samt lättnad!
Man skulle ha 10 rätt av 15 men det fick vår lärare inse att det inte funkade så han tog bort två frågor och sänkte till 6 poäng. Bra initiativ!
Vi tittade i pärmen hur det gick för alla andra och det var bara 2 st i klassen (vi är väl 60 st nåt) som hade över 10.. eller en hade 10 och en hade 11, resten hade blivit underkända om han inte hade sänkt kravet. Jag fick 8 poäng så jag är helnöjd :)
Han sa också själv att många av svaren inte fanns direkt i boken utan att man ska tillämpa boken på frågorna.. men det känns svårt att läsa 220 sidor, förstå allt, komma ihåg och läsa mellan raderna.

Var och handlade lite på Clas Ohlson efter skolan (en av punkterna på min att-göra-lista) och sen frågade Li om jag ville följa med en sväng in på Gina, jag har egentligen inte tid med något kul denna vecka men man kan inte låta bli.. och jag hittade massa fint! Har inte varit där på ett tag och det var bara nytt typ :) Jag köpte en svinsnygg klänning på rea! Och ett svinsnyggt ganska långt fluffigt linne.
Sen har jag ägnat kvällen åt att packa. Jag har inte ens tittat Desperate Housewifes.
Imorgon blir det skola och vi ska börja med hemtentan i samhällsen! Natti ♥

Klänning!

Kommentarer
Postat av: A

Den är fin..kanske man får låna??? :)

2009-05-27 @ 15:45:59
Postat av: Kicki

Sååå fin klänning! :) Puss!

2009-05-27 @ 21:45:54
Postat av: Catti

Tack :) Den är jättesöt :)

2009-05-27 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0