Göra si eller så?

Funderar om jag ska gå en sväng till på marknaden? Vi var igår men vi gick så fort förbi allt.
Tentan närmar sig men det känns ganska bra. Ska plugga idag och repetera större delen av imorgon. Sen ska jag göra en lista på allt jag måste fixa!
Ska kanske ha löning idag redan, bara 2 dagar till 25:te och jag orkar nog inte vänta mera. Har lite saker att köpa och idag är en bra dag för det känner jag :)
Igår hittade jag "Dust it" på marknaden! 100 kr billigare än ordinarie pris, vilket fynd och jag testade den igår! Hur bra som helst!
Kalas var det ju igår också, en riktigt bra kväll med svingoda tårtor och kakor. Uppdaterar mer om det sen :)
Nu marknaden tror jag! :)


Svinbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0