Tentafirande

Ät 2 betala för 1! Sån bra deal tänkte vi och nu har jag oxfilé i magen :D Vi har varit och tentafirat med att äta på restaurang, jättemysigt och gott var det :)
Tentan idag gick bra, 5h tog det men tiden gick ganska snabbt.
Min att-göra-lista blir bara längre och längre känns det som också! Varje gång jag stryker en punkt kommer jag på ngt nytt jag måste fixa. Idag har jag iaf putsat alla fönstrena.
Nu sova tror jag, imorgon har vi våran sista lektion innan sommaren. Sen är det bara hemtentan kvar :)
Tack för kommentarerna igår, det är kul att iaf ibland få lite kontakt :)

 
Jerry, Li, jag och Lotta på Jensens :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gullo! Har du bokat din resa?? När åker du?? Buhu, vi kommer ju inte hinna ses :'( Puss

2009-05-26 @ 08:27:32
Postat av: Catti

Gullo! :) Jag åker den 4 juni härifrån! Nä vi kanske inte hinner :( Om vi inte ses en svängisch den 2 eller 3 för då kan jag :) Min hemtenta ska in den andra sen är jag ledig tills jag ska åka :) Nu har jag svarat både i din blogg och i min för säkerhetsskull :) Puss!

2009-05-27 @ 00:01:44
Postat av: Kicki

Oooh, då kanske vi hinner! Jag är ledig 2-3!! Vill du så kan vi ;) Puss!

2009-05-27 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0