gamla bilder :)

Äh nu har jag tråkigt.. inget bra på tv och jag vill inte plugga mera.
Tittar på lite gamla bilder på datorn :)


Sommaren 2005 :)


Jag gjorde ett hus av alla adresslappar som inte ville ha
ICA-Kurien när jag jobbade som telefonförsäljare i Lidköping.
Det var många!


Första lilla-julafton, 2005. Jag och Kajsa i våran lgh i Lidköping.


Catti och Robbe :)


Kiruna festivalen, kanske 2007 :)


Grekland med Kajsa, 2006


Jag och Mia


Vi gjorde tricks!


Det gick väl sådär :)


Min gamla Audi


Nångång för längesen :)


Ryss-Kajsa med rattmuffen på huvudet!


Julgran i Lidköping och julgran i Kiruna :)


I Finland


Catti och Kicki :)


Bästa lillebror, 2005 :)

Nu har jag fördrivit massa tid:) Kul att kolla igenom gamla bilder, mkt minnen och man kommer ihåg allt kul man har gjort :)
Natti natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi vad liiiiten du såg ut på första bilden=P

2009-05-29 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0