Trött

Nu är det färdigpluggat för idag. Jag ligger dock efter i mitt tidschema för hemtentan men jag har hunnit göra ganska många andra viktiga saker idag. Bl.a så har jag fixat batteriet till bilen och haft tvättstuga, sen har jag lyckats förstöra duschdraperiet :( Ve och fasa.. nästan allt mönster försvann på den! :( Fy så dåligt jag mår, hoppas att det inte var ngt dyrt designer-draperi.. jag har ju kört förut, andra draperier, i maskin och bara i 40 grader.. *ledsen*
Trött är jag också, har varit det nästan hela dan.. var längesen jag var trött sådär mitt på dan och eftermiddagen. 
Nu blir det sova sen upp imorgon och till skolan och fortsätta med hemtentan. Bara att pinna på det sista nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0