Röd dag!

Jag tycker inte om röda dagar mitt i veckan. Hela Sverige stannar upp och jag får inte vara ledig! Jag tänkte hämta ut mitt nya pass men det var stängt förstås, t.o.m biblioteket var stängt i skolan.. det har alltid öppet annars, mån-sön. Idag fick vi använda våra chipkort och kod för att ens komma in i skolan.

Jag har inte slösat en enda krona på hela måndagen, tisdagen, onsdagen och nu torsdagen! Snart är det 25, hurra. Ingen hyra har jag att betala denna månaden heller :)
Nu ska jag slå in Lottas present till imorgon, det blir dubbel-kalas för Lotta och Li som fyller år under sommaren. Sen är det marknad också, så kul! Å jag har ju min plutteslant kvar jag kan köpa ngt roligt för :)
Nu present sen plugga ett tag innan det är dags att laga middag.


Kommentarer
Postat av: vicky

Tack så mycket!!!:)

2009-05-21 @ 17:31:07
URL: http://trickyvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0