Plugga, plugga, plugga

Har varit i skolan och pluggat till 16, sen var jag och Angelica och provade nya McFlurry marängsviss och tog en liten paus. Nu är jag hemma och ska fortsätta räkna igenom gamla tentor. Det har gått bra hittills iaf.
Sen blir det middag och Gossip Girl kl.19 :) Sen lite mera plugg antar jag.
Vi skriver imorgon mellan 9-14, 5 timmar alltså! Jag ska ta med mig mackor och nån annan kolhydrat. Dom lär väl hinna ta slut 2 ggr om annars, och utan kolhydrater blir man trögtänkt och det skulle inte vara bra. Men om inte annat så hinner man väl svälta ihjäl på 5h om man inte har med sig nån proviant!

Jag har även gjort en lista på saker som jag måste fixa innan hemfärd och den är i nuläget på 14 punkter! Jag måste alltså fixa minst 2 punkter om dagen för att hinna! Utflytt om 1 vecka, nästa söndag.
Hoppas alla ni mår bra, som läser min blogg :) Vet ju dock inte vilka ni är eftersom det varit dåligt med kommentarer den senaste tiden :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi. Jag läser. :D Undviker att räkna. ;) Hihi! Nej men jag känner mig rätt nöjd. Allt utom leasing, som jag skiter i! :D Busigt. Puss på dig.

2009-05-24 @ 19:55:58
Postat av: Kicko

Förlåt att jag kommenterat så dåligt! Lovar att bättra mig! Saknar dig pussgurka! :)

2009-05-24 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0