på kanten till stupet

Fy det är inte roligt längre.. sammanbrottet är nära känner jag. Tänk om man alltid skulle leva sitt liv såhär, det går inte alltså.. jag känner bara för att sätta mig ner och gråta. Men det kanske blir bättre nu, jag tror att jag fått gjort det mesta som var viktigt utöver hemtentan...
Idag har jag varit i skola till halv fyra, sen tänkte jag sola en sväng inför Grekland men det fick jag skippa. Har varit hos bovärden och pratat om att tapitsera lite i den nya lgh. Sen massa andra ärenden, bl.a köpt 2 flyttlådor och sen packat ihop det sista som jag inte behöver över sommaren samt vinterdäcken och fört till källarförrådet i den nya lägenheten, löste sig så himla bra att jag får ha dem där!
Ligger fortfarande efter på dagens etapp på hemtentan.. har inte hunnit äta idag heller och massa disk är det..
Bita ihop nu, diska och äta sen skriva på hemtentan för att förhoppningsvis komma ikapp.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nå vännen! Ta det lugnt och andas bara, det löser sig :) Vi ses i nästa vecka! Puss!

2009-05-28 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0