Jävla skitbatteri

Det blev ingen glass! Kom just hem efter en alldeles för lång tur. Jag skulle tanka lite inför imorgon och när jag skulle åka från macken så dog batteriet i bilen! För andra gången. Fan å. Sen skulle jag fråga efter starthjälp.. den första killen hade inte sin egen bil och tordes inte hjälpa. Den andra killen hittade inte sin minuspol i sin bil.. den tredje som var en taxichaufför behövde en skruvmejsel och hade inte tid.. de fjärde kunde hjälpa till, 2 hjälpsamma killar i en snygg BMW :) Sen körde jag ut på motorvägen 4 mil och laddade batteriet.. vilket slöseri med nytankad bensin :( Å svindyr har bensinen blivit också märkte jag, 12.79 för 98 oktan!! Helsikke..
Så jag hann inte till ICA som jag tänkte för dom stänger 22. På Statoil kostade glassen 62 kr, också hutlöst dyrt! Det är nästan 100 kr känner jag och på ICA kostar den 45.. Suck.. på måndag ska jag åka och byta detdär bajsbatteriet!


                                                Lessen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0