Fredag kväll

Nähe, inte ens på fredagkväll får man ha det lite mysigt. Har varit i skolan till kl.18 och sen var jag och Li och solade. Sen tänkte jag beställa thaimat och ta med mig hem och ha det lite mys med god mat iaf.. men näe, thaien hade hunnit stänga! Ve och fasa, detta är Borås, inte kan man väl stänga redan kl.19 på en fredag kväll.. Mc´Donalds och Max ligger också där på knalleland vart jag var men det var just därför jag ville undvika att äta hemma för hamburgare är det enda jag har kvar i frysen. Sen fick jag ett flygfä in i ögat och en i munnen när jag cyklade hem, fräscht.
Nu ska jag göra varma mackor då, väntar på att ugnen ska bli varm. Sen ska jag börja renskriva mitt arbete fråga 1-3. Om jag hinner klart det idag så är jag ikapp! Hoppas det. Sen om det finns tid över ska jag börja packa ner mina kläder och sortera vad jag ska ha med mig och vad jag ska lämna i Borås.
Fick ett fint sms idag :)
"Ja längtar efter dig:) när ja
ser dej så tänker ja på hur bra å
kul livet kan va om man hade varit 2..:)"

Kommentarer
Postat av: A

Blir som nyfiken vem smset är ifrån??

2009-05-30 @ 23:49:57
Postat av: robban

ja vem ä de ifrån?

2009-05-31 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0