1 maj

Har varit en skön och solig dag. Jag har promenerat några varv runt sjön och läst massa samhällsekonomi på balkongen (det är fördelen med att studera och inte ha så mkt lektioner, man kan sen plugga vart som helst)
Sen hamnade jag i korselden på Willys :O Jag skulle handla lite och ställde mig i kön bakom en man i ca 35 årsåldern. Han skulle betala marsipan men tydligen hade han tagit fel marsipan och hans fru (förmodar jag) ville inte ha den. De stod ganska långt ifrån varandra och hon på utsidan om kassan. Det hördes på rösten att han var arg och han nästan skrek åt henne sen tog han ett våldsamt grepp om marsipanen och slängde den allt vad han orkade rakt in i butiken!! Fy, tänk om han hade träffat någon. Kul att få en hård marsipanrulle i skallen som kommer farande i 100km/h. Sen när jag kom ut stod han och gastade vid deras bil och plockade varor från marken.. han måste haft en riktig dålig dag :(

Nu ska jag kolla film och äta glass! Fast jag vet inte vad jag ska kolla, jag har massa filmer. Från Lovefilm, från Jerry och från lillebror.. men det kanske blir "The whole ten yards" från Lovefilm :)

Snart är det premiär på "Änglar&Demoner", efter boken som är skriven av Dan Brown och utspelar sig före "Da Vinci-koden" Det är en av de bästa böckerna jag läst så den ska jag gå och kolla på! Någon som vill följa med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0