Ledsen i ögat

Hemma efter tokdan i skolan, 9-20, fast det var min idé. Pluggat järnet har vi gjort och pratat och spelat nån runda kort. Är trött i hela kroppen nu känner jag. Ska bli skönt att sova :)

Vill ni se ngt kul?



Fokusera på blomman.. detta är 7/1-09


Detta är 18/3.. :(

Vad har hänt kan man ju undra.. ledsen i ögat är jag :´(
För jag har verkligen försökt ta hand om den, planterat om och vattnat. Den kanske får (för den lever väl ännu) koldioxidöverdoser.. eftersom den står vid sängen och man nästan andas på den hela natten när man sover..
Himla ledsen ser den ut att vara iaf.. och jag med.


 

Kommentarer
Postat av: robbe

hahaha de ä sånt där man lever för

2009-03-19 @ 08:57:16
Postat av: Sandra

Såg en plastblomma i nå blad som såg ut ungefär som den där. Kanske det är något för dig istället? ; )

2009-03-19 @ 17:20:36
URL: http://sanadraa.blogg.se/
Postat av: Anita

Kan det vara så att den får för lite vatten??

2009-03-19 @ 19:11:14
Postat av: Catti

det står att man ska vattna den lite på vintern.. jag har försökt känna så inte jorden varit torr och jag har varit noga med att inte vattna för mkt. Det var först när jag såg kortet från när jag flyttade in som jag förstod hur mkt den säckat ihop :P

2009-03-19 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0