Catrin och polisen

Snart friskis! Kollar nätet och sånt, måste åka iväg vid 15 sen.
Fick klipptid igår, på en timme :) Inte som i Kiruna direkt. Toppade och klippte till luggen.
Var och kollade i lite affärer, köpte nya jeans som jag behövde. Sen var jag och handlade så jag inte behövde äta lingonsylt och kaviar :)

Å ni minns väl att jag sa att jag skulle börja bränna mer med bilen.. och igår brände jag ifrån polisen :( Inte så bra kanske.. För jag stod i rödljusen på kungsgatan, som är tvåfilig i båda riktningarna. Sen blev det grönt och jag brände iväg.. och ingen kom bakom tills nästa rödljus "fan vad jag drog ifrån alla!" tänkte jag. Sen så kom dom.. med polisen i täten! Inte bra tänkte jag, jag missade helt att dom stod bakom mig. Först ställde dom sig bredvid mig sen la dom sig bakom sen körde dom om och la sig framför.. men dom stannade mig inte iaf, jag trodde nästan att dom skulle det. Jag får nog sluta bränna för det är poliser överallt i denhär stan, man ser dom jämt tycker jag. Det är bra visserligen men jag har inte behövt blåsa eller sett en fartkontroll men man ser bilarna hela tiden. Parkeringsvakter finns det också ett överskott av, dom är också överallt! T.o.m på smågator ser man lappade bilar :P

Idag blir det bio! Som jag har längtat, har läst alla böckerna och dom är riktigt bra!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0