Tidig måndag :)

Skönt att vara hemma tidigt! Kom hem redan vid 14. Har haft seminariet och redovisningen nu imorse och det gick jättebra. Sen åt vi lunch och spelade en omgång kort. Därefter sällskapade vi hemmåt och gick sakta och stannade och pratade när vi trodde att vi skulle skiljas åt men vi fortsatte åt samma håll sen iaf, typ 3 ggr :) Det är skönt väder ute, inte så jättevarmt men solen kikade fram och all snö är borta :)

Sittningen i fredags var jättekul! Vilket arrangemang när man tänker efter, allt var så snyggt ordnat i riktig maffia-anda, maten var god och sen var det 160 andra maffiosor där :) Jag valde att ha på mig svart. Svarta trekvartsbyxor med leggings under och svarta högklackade skor (här kan man ha det utan att bli längst ute bland folk), linne och kavaj ovanpå. Sen halsband och en vit blomma som accesoar :) Sen hade man diverse andra accocearer som gick runt, en svart och en vit hatt hade man ibland, ibland en cigarr och ibland ett vapen :)
Här är lite bilder ifrån fredags :)


Jag, Lotta, Angelica, Jerry, Li, Lena, Julia :)

 
Catrin                                                          Angelica och Lotta hos Angelica


Jag, Angelica, Lena, Julia och Jessica :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Först måste jag säga att fotona var väldigt snygga:)

Och sen har jag kommit fram till att, eftersom du inte fick någon fettis-dag så kör vi den idag istället, det är ju tisdag och allt:P Jag ska nog äta en såndär god chokladkaka med dumle i, mmmm...mums..

2009-03-10 @ 12:16:41
Postat av: Kicko

Snyggare maffia-brud får man nog leta efter! ;) Längtar till helgen, längtar efter dig!! Puss

2009-03-10 @ 13:55:59
Postat av: don corleone

du ha alltid en plats i familjen..

2009-03-10 @ 16:42:42
URL: http://kronslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0