Finanskrisen drabbar Catrin

Nu har finanskrisen drabbat mig, förut har det inte haft nån direkt påverkan men nu så.. Jag skulle ha min praktik till sommaren men eftersom LK stänger kommer byrån stänga under viss del och en allmänt lugn period väntas.. vilket innebär att:

1. Att jag inte skulle få ihop mina 10 veckor
2. Att jag inte skulle få ut så mkt av min praktik och ha så mkt att göra.

Men det är nog ingen fara, jag får ha min praktik vid ett senare tillfälle bara. Till hösten eller när vi är färdigutbildade.
Då blir inte sommaren så stressig eftersom jag hade tänkt hinna med att jobba också.
Så det blir Catrin och Statoil hela sommaren, det låter bra också även om jag hade sett framemot att ha min praktik.
Men det är ju en mening med allt, som mamma brukar säga.

Idag har vi haft skola till 16 och jag kom hem vid 17, ska laga mat nu, "Flygande Jakob". Jag har alltid trott att det är en äcklig maträtt och jag har blandat ihop den med janssons men Jerry åt den i skolan en dag och det såg svingott ut så jag ska tella idag :) Ska även försöka läsa ut försäljningsboken, imorgon börjar vi med grupparbetet till det och även det enskilda arbetet i samma ämne. Fick tentaresultatet från marknadsföringen idag också och det gick jättebra :)
Sen kanske Kicko och Matty kommer till helgen! Fan va kuul! Me längtar :D

Kommentarer
Postat av: A

GRATTIS till bra resultat på tentan! Klok mamma du har :)

2009-03-11 @ 20:42:45
Postat av: Kicko

Vadå kommer nästan?? Vi kommer! :) Puss!

2009-03-11 @ 22:57:11
Postat av: catti

HURRA!!

2009-03-11 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0