13 min, 12 min 59 sek

Nu har jag 13 min på mig att blogga.. Måndag igen och stressvecka, eller iaf varje-minut-planerad-vecka. Har varit i skolan och haft föreläsning på morgonen, sen skrev jag på grupparbetet till kl.15, handlade ris till dagens middag för det är slut (jag har alltså ätit 2kg ris sen slutet av förra året :O gott med ris) Sen hem och göra en hemlig sak till imorgon hihi, sen friskis, sen lagade jag mat och nu är jag här. Efter detta är det plugg 20-21, sen ska jag kolla CSI och Ballar av stål, haha den verkar vara hur kul som helst :) Sen kanske plugga lite mer innan sängen och sen upp tidigt till skolan igen. Men jag är inte bitter, jag lär mig en massa :) Men jag vill också ha lov, bara en liten vecka iaf..

Pratade med Angelica idag om att det var längesen vi kunde ta en "day off" mitt i veckan som vi kunde göra förut, då gick vi och badade istället eller fikade eller ngt annat kul :) Men det kommer nog en lugnare period förhoppningsvis.. å hellre att det är mkt nu än sen när mamma och lillebror kommer. Eller när Sandra kommer :)

Helgen har varit underbar, Kicki och Mattias var här fre-sön. Har tagit det lugnt, ätit grekisk pyttipanna (mmm), kollat melodifestivalen, ätit på MAX och gjort knalleland osäkert (som är 2 köpcentrum och massa andra affärer och sånt, för er som tror att det är ett lekland, som jag har hört att folk tror ;D)  Jaha då var min bloggtid slut.

Kommentarer
Postat av: Kicki å Matty

Ja, tack så mycket för en grymt härlig helg! Det får vi göra om snart :) Stor kram!

2009-03-17 @ 10:24:36
Postat av: Anita

Oj oj..du har som fullt upp! Va bra att det är lugnare när vi kommer, då hinner vi med en massa kul!

2009-03-17 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0