mood: |-)

Idag läste jag Kickis blogg och jag blev så glad för att jag inte är den enda som pysslar med andra ting när jag egentligen borde göra skolrelaterade saker! Allt annat blir plötsligt viktigt, eller iaf så verkar dom roligare än att plugga. Jag tycker annars att det är kul att läsa och skriva arbeten när man väl kommer igång men just det biten är svår! Idag t.ex tänkte jag skriva klart en av 2 punkter till professionell försäljning men det har som inte blivit.. Kanske för att man inte har eld i baken ännu? Fast sen har jag lagat mat, haft tvättstuga och tränat också efter skolan så tiden tog faktiskt lite slut.. 
Det är ganska länge kvar tills vi ska redovisa denna men ändå, jag har tenta om 13 dagar också, på affärsredovisning och all denna debet och kredit. Så jag skulle med lätthet kunna plugga 8h/dag i nuläget iaf.. haha, ja jag säger då det. Ska till skolan imorgon på morgonen och skriva iaf. Vi har ett grupparbete, ett enskilt arbete och en tenta. Samt en frivillig tenta i samma ämne som arbetena innan månaden är slut, så det finns en del att göra.

Sen kommer veckan när man inte alls har så mkt tid kvar till redovisning/tenta och då blir det fart och lite stress. Men som jag sagt förut så tror jag att, iaf jag, jobbar bäst under lite stress.
Då pluggar man en timme sen har jag lite rast och diskar, sen plugg sen rast och dammsuger.. det är tråkigt som fan men känns svinbra efteråt :D

Idag har jag varit på ett jätteskönt pass, 90 min skivstång/spin, jag var tokröd i ansiktet och krullig i håret efteråt och då vet man att man har kört hårt och bra :D Tvättstuga har jag haft med åså tänkte jag skriva på mitt arbete nu på kvällen men ni förstår ju vad jag gör istället....bloggar... jahappja.
Imorgon kommer Kicki och Mattias och stannar över helgen, vi ska mysa, äta god mat och bara ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: K

Haha, ja det är bra Bauti! Nu har jag gått upp i ottan för att skriva det sista på mitt arbete.. Som du märker gör jag just det hrmf Din blogg var i ärlighetens namn mkt mer intressant! ;) Vad mysigt det ska bli i helg! Snaaaart är klockan 20, och då ses vi! Äntligen! :) PUSS

2009-03-13 @ 07:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0