20 mars!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag, hurra hurra hurra :D
Ganska precis blev det det också, nog är jag som ett barn ännu.. Skriver lite i bloggen och svarar på Robbes sms när han frågar om jag skulle välja att få hyran betald för resten av året eller en dejt med Danny. Jag tog hyran, och det tycker han är intressant..? Varför skulle jag inte ta det, det är länge kvar av året och det skulle nog inte leda till något med Danny iaf :O
Haha no Danny no cry, undra vad han går på.. Robert alltså :D

Idag fyller Lady Gaga år också, 23. Å Joakim Thåström.. å Kim i Arvingarna :P Å Fernando Torres som spelar fotti för Spanien :)
Har gjort min första alldeles egna tårta, som jag gjort själv från början :) Hoppas den blir god. Sen har jag bakat lite med. Ska ha fika här hos mig. Sen när det är fredag blir det kanske lite vin på kvällen, vi får se :)
Men tråkigt att min familj inte är här.. eller jag där.. jag saknar er!

                                            

Kommentarer
Postat av: robbe

hrmhmrrm presenten då... vikken otacksamhet.

2009-03-20 @ 07:47:04
Postat av: Kicki

GRATTIS!! Hihi, Kim i Arvingarna, flashback!:P Och du, Torres spelar för Liverpool, man tackar! :) Hoppas att du kommer ha en underbar dag! Puss och kram :*

2009-03-20 @ 10:15:06
Postat av: Sandra

Grattis gumman!!! ; P

2009-03-20 @ 14:44:29
URL: http://sanadraa.blogg.se/
Postat av: Catrin

Tack så mkt :)Haha ja Kim ja, därför jag tog med det ;) Torres spelar säkert för Liverpool men när det vankas EM och VM så spelar han för Spanien i deras landslag :)

2009-03-20 @ 15:30:35
Postat av: Kicki

Jovisst gör han det, men inte till vardags som sagt ;) Man kan ju sin Torres, höhö :P Puss!

2009-03-20 @ 17:52:41
Postat av: Catrin

hohoho :)

2009-03-20 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0