Yeiibej

Idag är det bara massa bra :)

Jag har gjort tentan. Å den var tuff och lite svår! 9 uppg, jag skrev i 4h. Jag hann inte gå på toa eller ens äta mina medhavda ätbara ting som russin och päron. Hoppas det gick bra.
Vi ska fira på ChinaTown ikväll (min och Mias stamrestaurang), billigt och svingott! Dit lurar jag med alla, senast pappa och Tarja när dom var här i september. Så idag är det alltså dags igen :D
Imorgon kommer Sandra!
CSN bidrag har trillat in på kontot, 2684 kr, helt gratis :D Inte för att man kommer så långt på dom med hyra och annat men ändå  :)
Jag har fått upp utemöbler till balkongen idag också, så när Sandra kommer ska vi sitta där och mysa i eftermiddagssolen, just nu är det 15 grader därute.

Nu ska jag skriva på mitt enskilda arbete så mkt som jag bara kan!

Heippa!


Catrin och Sandra på partaj :D

Kommentarer
Postat av: robban

csn bidrag.. får man bara de när man pluggar lr? lr kan man ljuga att man läser till läskunnig på distans (hemifrån till rantatalå) å få pengar för de?

2009-04-01 @ 17:49:02
Postat av: robban

csn bidrag.. får man bara de när man pluggar lr? lr kan man ljuga att man läser till läskunnig på distans (hemifrån till rantatalå) å få pengar för de?

2009-04-03 @ 19:59:19
Postat av: Catti

Sluta tröga nu :P Du måste ju läsa kurser som finns. Plugga till läskunnig gjorde man på lågstadiet. Men du kanske kan börja där och få barnbidrag? Testa vetjja!

2009-04-04 @ 01:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0